Trzeba być zwariowanym pasjonatem, żeby to kochać

Rozmawiamy o Marketer Day, zmianach w marketingu, wyzwaniach stojących przed marketerami i byciu profesjonalistą z Jackiem Kotarbińskim – niekwestionowanym autorytetem świata marketingu.

Marta Ławrynkowicz – 15 października odbędzie się promowana obecnie przez Ciebie konferencja Marketer Day #marketerday, czym ona się różni od wszystkich innych wydarzeń tego typu? Jest coś takiego?

Jacek Kotarbiński: – Tak, potwierdzam, że jest sporo wydarzeń, które posiadają „marketing” w nazwie. W wielu z nich uczestniczę zarówno jako keynote, jak i uczestnik. Natomiast brakuje mi nadal jednego pierwiastka w tych wydarzeniach: człowieka, zajmującego się marketingiem na poziomie swojej organizacji, bez względu na jej wielkość. Wiesz, że w Polsce nikt sensownie nie zbadał środowiska marketerów? Chciałbym to w końcu zrealizować.

CZYTAJ DALEJ >>>

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s