Marketer`s Eleven 2013

Zapraszam do obejrzenia „Marketer`s Eleven 2013” – absolutnie subiektywnego zestawienia 11 najważniejszych trendów i wydarzeń, które wpłynęły na nasze postrzeganie zmieniającego się świata marketingu.

marketers-eleven

W swoim wyborze kierowałem się przede wszystkim kluczem złamania pewnego schematu, przekroczenia jakiejś granicy czy swoistej spektakularności.

Advertisements

4 uwagi do wpisu “Marketer`s Eleven 2013

  1. Chris

    Sądziłem, że krytyczna uwaga da Ci do myślenia. Tymczasem zachowałeś się jak pusty celebryta, treści nie zmieniłeś a skasowałeś komentarz.

    Smutne to.
    Było miło czytać. Ale wszystko sie kiedyś kończy.

    1. kotarbinski

      Odpowiedzialem Ci na Twoj komentarz mailem, rowniez podajac powody jego usuniecia. Ale Twoj serwer @tobal.com odbil wiadomosc – odpowiadam w zwiazku z tym offtopic: to normalne, ze w materialach inbound marketingu umieszcza się reklamę własnej książki. Nie jest to niczym nagannym. Tak działa sfera dostarczania Ci wiedzy i wymiany – coś za coś. Moim zdaniem to logiczne i sprawiedliwe, ale Twoje prawo oczywiście uważać inaczej. EOT.

      1. Chris

        Nie. To nie jest normalne.

        Normalnym jest, że zachęcony JAKOŚCIĄ opracowania, podaję je dalej, podkreślając wyraźnie nazwisko autora. To ja mam Ciebie, ewentualnie, zareklamować, a nie Ty testować na mnie akwizytorskie, prymitywne sztuczki.

        NIe jest też normalne, by kasować komentarze krytyczne. Chyba, że się choruje na NWE – Nieuzasadniony Wzrost Ego.

        Bardzo dziękuję za wspólnie spędzone kilka lat. Choć pewnie nawet nie zauważysz ubytku jednego czytelnika. Przy NWE to normalne.


        Właśnie dlatego podaję adres e-mail, który odbija.
        Bo wiem, że prędzej czy później jakiś cwaniak albo go sprzeda, albo wykorzysta w inny, nieuzgodniony ze mną sposób.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s