Psuj Rynkowy [pojęcie]

Psuj Rynkowy – domorosły, wyszczekany „spec” od „pijarow, Internetow, marketingów, soszialów, fejsów, tłytów i brendów”, który doi z budżetu marketera jak wielbłąd deszczówkę, a po którym trzeba sprzątać, poprawiać i reperować, nie wspominając o psychoterapii zszokowanego CMO. (inspiracja od Marty Ch Nowak)

Reklamy

2 uwagi do wpisu “Psuj Rynkowy [pojęcie]

  1. Lupus

    Ostatnio jeden taki zaproponował mi zlecenie… pod warunkiem, że zapronuję jaki procent z budżetu klienta trafi do niego za „konsultacje”.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s