Badanie

Zespół marketerów badał klienta.
Obniżyli cenę produktu o 30% – w mgnieniu oka klient kupił.
Podobne testy przeprowadzono dla gwarantowanej jakości, programów punktowych, unikatowych kampanii reklamowych, bezpłatnych gratisów i promocji.
Klient za każdym razem kupował.
Na koniec marketerzy użyli tych wszystkich narzędzi razem i postawili wśród nich klienta. Ku ich zdziwieniu klient westchnął ciężko, odwrócił głowę i powiedział:
– Weźcie wy się wszyscy odpier…
2 uwagi do wpisu “Badanie

  1. Veronica Sz-D

    w nawiązaniu do rozlicznych dyskusji facebookowych nt. groupona i podobnych wynalazków.
    uwagę wrzucam tutaj, bo tymczasowo mnie nie ma na fb.

    otóż złamałam się, skusiłam i skorzystałam z oferty na fastdeal.
    i jestem zadowolona.
    do tego stopnia, że chciałam z TEJ samej usługi skorzystać po normalnej cenie, bo już nie jest dostępna w fastdealu.
    i cóż, od ponad 4 dni czekam na kontakt od firmy.
    chociaż jak tylko się dowiedziałam, że nie ma ich na fastdealu, to powiedziałam, że CHCĘ z nich skorzystać po standardowym cenniku.

    i jakoś owego cennika nie mogę się doczekać 😉

Skomentuj

