Niebezpieczne związki

W pierwszym przypadku facet przychodzi, leje na odlew, zdobywa siłą, a potem przynosi kwiaty i uzasadnia, że to normalne budowanie relacji.

W drugim – wszystko odbywa się na odwrót, tylko nikt nikogo nie leje i nie zdobywa siłą. Nawet okazuje się, że dzięki wzajemnemu szacunkowi, kwiaty nie są potrzebne.

Robert Kozielski pokazywał ostatnio ciekawy spot. Zadawano respondentom pytanie ” Jak myślisz, jaka marka się o Ciebie troszczy ?”. Ciekawe czy zgadniesz, ile osób potwierdziło i wskazało ….

Marketing, to sztuka oparta na związku. Klienta i Firmy. Jeśli podstawowe relacje w tym związku nie będą funkcjonować, to nie ma szans na powodzenie i lojalność.

PS. Wyrażam stanowczy protest przeciwko zawłaszczaniu słów takich jak „marketing”, ” zrównoważony rozwój”, „liberał” i parę innych. Zawłaszczają je osoby, które nie dość, że nie rozumieją znaczenia tych słów, to na dodatek lansują ich indywidualne i pejoratywne rozumienie w mediach.

Reklamy

Jedna uwaga do wpisu “Niebezpieczne związki

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s