Czy event sprzeda?

O eventach w miejscach sprzedaży, hostessach i POS rozmawiamy z Jackiem Kotarbińskim – CEO POPAI Poland, trenerem CIM i dyrektorem zarządzającym – Trade Marketer Magazine.

Jakie funkcje pełni event w miejscu sprzedaży? Czy jest to skuteczna metoda zwiększenia sprzedaży produktu?

Event w miejscu sprzedaży może pełnić najróżniejsze funkcje. Przede wszystkim, jest to bezpośrednie „doświadczenie” przez klienta określonych produktów. Począwszy od prostych degustacji, na wyrafinowanych akcjach kosmetycznych skończywszy. Inna funkcja, to zwrócenie uwagi, zachęcenie do dokonania zakupu czyli czysty element promocyjny. W jeszcze innym, budowanie lojalności zakupowej, bezpośrednie wyrażanie opinii np. w ramach projektu badawczego, wyróżnienie swojej oferty w danej kategorii produktowej etc. Oczywiście, główną intencją marketera, jest określone zwiększenie sprzedaży produktu w ramach konkretnej akcji, jednocześnie budowanie wiedzy o kliencie, bywa nie mniej cenne. Eventy są skuteczną metodą zwiększenia sprzedaży pod warunkiem ich ciekawego zaplanowania i profesjonalnej realizacji. Jeśli ktoś uważa, że event w miejscu sprzedaży polega na snujących się po sklepie sennych hostessach lub beznamiętnie powtarzających słynne „zapraszam do promocji”, to może być w błędzie.

CZYTAJ DALEJ >>>

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s