„TurboDymoMan” nie mylić z TurboDynoManem

„Kura wydziobała sto ziaren …” – ta reklama jest wszędzie. Strach otworzyć lodówkę. Dowód niezłej jazdy i imprezy u kreatywnych w agencji. Za pieniądze oczywiście klienta. Takich „niezłych jazd i imprez” w kampaniach reklamowych obserwuję coraz więcej. Są po prostu przygłupawe, naiwne, jakby były wynikiem snu szalonego wariata. Efektem jest zniesmaczenie, tysiące ironicznych komentarzy w sieci i uśmiech politowania ludzi z branży.

TurboDymoMan reklamowany produkt (usługa), która sugeruje totalne wydojenie klienta agencji, z jego budżetu reklamowego, na bezsensowną akcję. Nie mylić z „TurboDynoManem”. Zasada jest prosta – jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o prowizję agencji 🙂

Kiedyś takim TyrboDymoManem były „wózki widłowe – ciągle na czasie”. Dziś słynne system Perfekt („jasny gwint, ale jakość”). Nikt nie wie co to jest i dlaczego w mediach 🙂 Nawet Google bezradnie rozkłada bity.

Zainteresowani coś nie coś mogą znaleźć tutaj: http://instalacja.pl/aktualnosci.php?n=362

PS. TurboDynoMan też mi zalatuje TurboDymoManem … 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s