Złoty Cmok – nowa nagroda

“Złoty Cmok” to wirtualna nagroda dla tekstu, który wykaże się wybitną indolencją w dziedzinie posługiwania się pojęciami  z zakresu zarządzania.

Pierwszym laureatem “Złotego Cmoka” zostaje Artur Bilski za definicję public relations :

” Public Relations to, najogólniej mówiąc, zespół metod reklamowo-marketingowych i technik wpływu na media przydatnych do tworzenia takiego społecznego wizerunku towaru lub idei, jaki odpowiada zleceniodawcy.”

Nie przypuszczałem,  że w jednym zdaniu można popełnić tak wiele błędów merytorycznych.

Źródło

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s