EFFIE dla Ojca Dyrektora !

O umiejętnościach konglomeratu medialnego Ojca Dyrektora wiemy już od dawna.

Jednak umiejętność przekucia pejoratywnego „moherowego beretu” w oryginalny i rozpoznawalny „totem komunikacyjny” dla mas – to rzeczywiście mistrzostwo zmiany konwencji w stylu disruption. Moim skromnym zdaniem, Jean Marie Dru byłby dumny.

W kategorii upominków reklamowych to dla mnie EFFIE 2009 ….


Klienci, klienci,klienci … Któraż to korporacja, nie marzyłaby o tak licznych spotkaniach swoich Lojalnych Klientów ?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s