Pomarańczowi Inteligentni Inaczej

Dzwoni jakiś Pan. Zaczyna klasycznie słowotokiem :„DzieńdobrydzwonięzfirmyOrangeichciałbymPanuzaproponowaćnasząnajnowsząusługęnowychtaryftelefoniocznychdziękiktórym” itd.
W czasie bezdechu konsultanta udało mi się wtrącić pytanie:
„Ale dlaczego? „
Na co uzyskałem odpowiedź
„PonieważdziękitemuoszczędziPanwielepieniędzyponieważnaszerozmowybędątańsze…..itd.”
Przy kolejnym bezdechu, wtrąciłem ponownie:
„Ale po co? „
„Tanaszausługanowychtaryftelefonicznychumożliwiaznaczneoszczędnościprzyprowadzeniurozmów….”itd.
Ponownie wstrzeliłem się w bezdech …
„Ale dlaczego” ?
Odpowiedź:
„PonieważdziękitemuoszczędziPanwielepieniędzyponieważnaszerozmowybędątańsze…..itd.”
i kolejne…
„Ale po co ? „
„Tanaszausługanowychtaryftelefonicznychumożliwiaznaczneoszczędnościprzyprowadzeniurozmów….”itd.

Nasza urocza konwersacja z Pomarańczowym Konsultantem trwała około 5 minut. Mina Joanny – bezcenna 🙂
Wydaje się, że gdybym nie przerwał tej pętli „Ale dlaczego?Ale po co?” – trwałaby znacznie dłużej.

Zrozumiałem już, dlaczego moja walka z Pomarańczowymi o poprawę zasięgu w centrum kilkusettysięcznego miasta nie ma sensu. Po prostu są oni Nakręceni Inaczej. Nie na myślenie, ale na odtwarzanie. Jestem atakowany ofertami – pomimo wycofania zgody na przetwarzanie danych do celów marketingowych. Komuś się nie chce zajrzeć na zakładkę w CRM …:) Jako klient – nieustannie zbywany, lekceważony, traktowany niepoważnie i posiadający poważne zastrzeżenia do serwisu operatora. Ale głos pojedynczego abonenta – to głos wołającego na puszczy … To już nawet biblijne przykłady zajmowania sie jedną zagubioną owieczką nie pomagają …

Dla Pomarańczowych – jestem cyfrą w statystyce. Rekordem w bazie danych. Z którym komunikują się automaty – w jedną i drugą stronę. Po co zatrudniać armię konsultantów ? Kupcie Iwonę Ivo Software – wyjdzie taniej niż pensje ludzi, robiących to samo …

PS. Polecam Jerzy Wittlin ‚Dla tych, którzy pierwszy raz” – rozdział o przemówieniach …I ściądze …

Jedna uwaga do wpisu “Pomarańczowi Inteligentni Inaczej

Skomentuj

