BrzydULE ! Do reklamy !

Naukowcy właśnie rozpracowali urok i wdzięk w reklamie. Podobno … nie działa. Widz skupia się na ponętnych kształtach, a nie batoniku, chipsie, Potrzebie Konsumenta tudzież innych dobrach wszelako pospolitych.

Udowodniono to, o czym wiadomo od pewnego czasu. Ale, żeby to pierwszy raz ? Jak wieść gminna niesie, 50% Polaków nie ogląda bloków reklamowych, a w słynnych „przerwach” czy „pauzach programowych”, oglądalność pikuje niczym głodny sokół na widok kurczęcia :)) Polecam przeanalizowanie oglądalności ubiegłorocznych hitów oglądalności czyli meczów piłkarskich. Minuta po minucie ….

„Pamiętamy spot, ale nie markę i reklamowany produkt” – podkreślił Babiloni, którego ustalenia zostaną opublikowane w najnowszym numerze przeglądu „Clinical Neurophysiology”.

Coś w tym musi być. Stale pamiętam Mały Głód, ale Danio już nieszczególnie … Dlaczego ? Po prostu koncept „Małego Głodu” może być zarówno konceptem dla jogurtu, zupki w proszku, kanapek na lotniskach, kisiele i tfu … fisiele (dobrze, że nie „wisiele”), warzywne sałatki (po których piękny i gładki), suszone wędliny ( smakują jak z gliny) i koniec rymowanek 😉

Tajemnice reklamy TV czyli źródło.

Brzyd … OLE ! 🙂 (miał być koniec rymowanek ….)

Twórzcie palisady, Panie i Panowie …

1. Nie ogladam BrzydULI !
2. Nie zamierzam oglądać ! 🙂
3. Pytania dotyczące serialu proszę kierować na Berdyczów ! 🙂

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s