Radosna twórczość Google

Ostatnio pewien informatyk, zdziwił się że korzystam z Chrome. Lubię zdziwionych informatyków 🙂 Opowiedział mi przy okazji historyjkę, jak to w Google tłumaczą polecenia i komunikaty na różne wersje językowe. Rzecz godna niezłej książki, ale nie do oficjalnej publikacji :))) Tylko bibuła ;)))

Na drugi dzień, po raz kolejny złorzecząc na subiektywnie zbyt wolno :)) otwierające się okna, przeglądarka przywitała mnie komunikatem:

kurzatwarz

Hm … Jakież to komunikaty mogą mnie jeszcze spotkać ? Puściłem wodze fantazji …. Efekt poniżej :

kurzatwarz2kurzatwarz3kurzatwarz4

Zastanawia mnie grupa docelowa, do jakiej skierowany jest Google Chrome …

Czy wypada mi skoczyć kupić deskę, spodnie z krokiem na wysokości kolan i zacząć budzić młodzież codziennie rano tekstem ” Elo b-boye! Get y’or ass up ! Schoola czeka i trza sie zbierac! Mooooove the f…. unny sie 😀 Hooah !! ”
I grać jakiegoś społecznego lamera ???? Chyba zapuszczę wąsy …

Skomentuj

