Mikromarketing serwetkowy ruleez !

Uwielbiam mikromarketing. Kreatywność najmniejszych firm, bije niejednokrotnie „zmakdonaldyzowane” pomysły korporacji. Oklepane, przegadane albo kopiowane po raz wtóry z jakiegoś lichego podręcznika copyrightingu.

W Polsce teksty, które są naturalnie, „swojskie” z ludzkim, a nie korporacyjnym pierwiastkiem są zawsze lepiej zapamiętywane. A ich wymowa powoduje, że zaczynamy z sympatią myśleć o firmie. Poza tym często za sympatycznym tekstami – kryją się sympatyczni i niekwadratowi ludzie :)) A to już dużo 🙂

Tutaj mamy firmę, która zajmuje się serwetkami. I w poniższy sposób opisywane są zasady zamówienia:

Źródło: http://www.serwetki.xip.pl/displayimage.php?album=63&pos=2

” zakup serwetek:

  • nie jesteśmy sklepem, to raczej my zaopatrujemy sklepy, więc nie mamy logowania i tradycyjnego koszyka zakupów, bo codziennie dochodzą i ubywają serwetki,więc przy tej ilości 🙂 ,Sama rozumiesz….
  • Przy zamawianiu wystarczy nam NUMER SERWETKI, jeśli byłaby możliwość wysłania zamówienia w jednym słupku, w kolejnosci `od najniższego numeru` bez podziału na kategorie,bez obrazków,bez liczby porządkowej,bez opisów, to takie zamówienie będzie realizowane w pierwszej kolejności :), ze względu na duzą ilosć zamówień, nie daję gwarancji że zamówienie będzie wybrane „za chwilę”.
  • napisz numery serwetek, naszykuje i odpisze: co i ile, podam numer konta, wpłacisz kase a ja wyśle przesyłką poleconą ekonomiczną następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty na koncie… jakieś ewentualne nie cierpiące zwłoki pytania na temat pojedyńczych serwetek? dzwoń na komórkę: xxxx, tylko błagam nie pytaj kiedy dojdzie przesyłka (niewiem), czy mam wzór taki a taki (byćmoże), czy coś taniej (?a dlaczego?) no i nie dzwoń w nocy….
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s