Ech, wspaniałe procedury

Uwielbiam świadomie łamać procedury 🙂 Podobnie jak uwielbiam zachowywać się pozastandardowo :))
Expander przygotował świetny formularz „pierwszego kontaktu” służący mu do zbudowania pakietu spotkań handlowych. Łanie przygotowany formularz, logiczne pytania – super.  Zarejestrowałem się – wysłałem. Z jedną drobnostką 🙂 „Oszukałem” system przy podaniu numeru telefonu, wpisując „00000”. Na „iksy” się nie dało 🙂

 

Za kilkanaście godzin otrzymuję maila o treści :

 

” Witam, w odpowiedzi na Pana wniosek przesłany internetem w sprawie spotkania z naszym doradcą, próbowaliśmy sie z Panem skontaktować, niestety bezskutecznie . Jeżeli nadal jest Pan zainteresowany skorzystaniem z naszych usług, proszę o kontakt na numer  infolinii 0-801 67 00 00 ,  badz na numer stacjonarny 22 488 71 71

Pozdrawiam,”
 
Hm… Czyżby nastąpiła próba kontaktu na numer „00000” ?
Dlaczego jestem od razu sprowadzany do parteru = „jeśli nadal jest Pan zainteresowany … proszę o kontakt …. „
Czy nie można byłoby wymyśleć innej, bardziej eleganckiej formuły ? Ten komunikat można odczytać negatywnie.
 
Odpisałem :
 

„Witam
prosze mi wyjasnic – na czym polega beskutecznosc kontaktu z Panstwa strony ?
To pierwszy kontakt ze strony Expandera – w zwiazku z tym w jaki sposob probowali sie Panstwo ze mna kontaktowac wczesniej ?
Oczywiscie, jestem zainteresoway spotkaniem z doradca w Gdyni”
 
Odpowiedź nadeszła nieomalże błyskawicznie.
 

 

„Szanowny Panie,
W zgłoszeniu internetowym podał Pan zły numer kontaktowy a mianowicie 0000, stąd nie mogliśmy się z Panem skontaktować.
Jeśli sprawa jest dalej aktualna prosze podać numer poprawny, bądź skontaktować się z nami pod numerem 0801 67 00 00 lub 022 488 71 71.
Z poważaniem”
 
Czy napisałem wcześniej, że ktoś probował się kontaktować pod numerem „0000” …. ? (sic!)
Na dodatek nadal nieomalże NAKAZUJE się, wykonać telefon do infolinii.
 
Odpowiadam jak cynik – nie mam wyjścia)
 
Szanowna Pani
– w polskiej strefie numeracyjnej nie istnieje numer 0000, co oznacza, że próba kontaktowania się z tym numerem – ma pełne prawo zakończyć się niepowodzeniem
– inicjatywa kontaktu, powinna leżeć po stronie Expandera, jako firmy próbującej zaoferować swoje usługi. W związku z czym oczekuję na propozycję z Państwa strony
Sprawa jest aktualna i pilna, w związku z czym oczekuję, że podejmie Pani takie działania, które będą satysfakcjonujące dla obu stron.
Z poważaniem
 
Ciąg dalszy nastąpi :))
 
 

 


 

Skomentuj

