Obrazowość marketingu

Większość procesów marketingu wymaga solidnej obrazowości. Łatwiej je sobie wyobrazić. Pomocne bywają analogie wojskowe (Tak, tak ! Poczytajcie prześmiewcy nauki mistrza Druckera o historii zarządzania:)) Idealnie pomocną dziedziną jest również sport. Wyszperałem dziś cytat wkurzonego Leo Beenhakkera.

„Gdy wygrywasz, nie słyszysz tych wszystkich ekspertów, gdy przegrywasz, od razu się pojawiają, by zabłysnąć. Jak się komuś nie podoba moja praca, może sam wziąć i poprowadzić drużynę. A ja mogę spokojnie wrócić do domu” – powiedział Beenhakker tuż przed czwartkowym wyjazdem z Erywania.

http://sport.onet.pl/0,1248713,1549847,wiadomosc.html

Piękne i prawdziwe 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s