Pojęcie: redneck marketing

„Redneck marketing” (rMktg) – marketing „wiejski”, „buraczany”.

Pojęcie narodziło się 4 kwietnia 2007r. na liście dyskusyjnej Internet PR. Wersję angielską zaproponował Paweł Ostrowski (Magazyn Europa).

Przykładem rMktgu były strony www Play – z pornograficznymi i erotycznymi grami, tapetami do telefonów komórkowych czy tapetami. Jak wieść gminna niesie – strona była „podrobiona” (sic!).

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s