Markietanctwo I

Kiedys byl taki program ( a może nawet jest) – „co mnie gryzie…” Parafrazujac nazwe na „co mnie irytuje?” zaczynam opisywac krotkie historie, wywolujace u mnie atak bialej goraczki … Bynajmniej nie dlatego, zebym by szczegolnie nerwowy, ale te historie świadcza onajwyższym poziomie indolencji i bezmyslnosci marketingowej. Są to przykłady „markietanctwa” w czystej postaci. Serie tytułuję „Markietanctwo”:)
Dostaje mail:

—– Original Message —–
From: aaa@aaa.com.pl
To: bbb@bbb.pl
Sent: Thursday, October 05, 2006 9:22 AM
Subject: Informacja Prasowa
Witam
Wczoraj miała miejsce Uoczysta Gala wręczenia statuetek XXX.
W związku z czym w załączniku przesyłam informację prasową.
Pozdrawiam
reprezentant XXX
————

Wiadomość w CC ma e-mail: ccc@ccc.com.pl
A moj adres e-mail to ddd@ddd.com.pl

Szlag mnie trafił ponieważ:
– ktoś mnie informuje, że wczoraj była gala …
Tak jakby znajomy przyslal mi informacje, ze WCZORAJ była niezla impreza …(takie mam odczucie)
– mail jest wysylany w zasadzie do „ccc”, ale WCZESNIEJ byl forwardowany do „bbb”. Innymi slowy – ktos „z buta” forwarduje te wiadomosc, bez wycinania naglowkow …

Nie wiem w tym momencie co jest gorsze ? Wysylanie informacji zbiorczych do 100 odbiorcow za posrednictwem CC, czy taki beznadziejny pomysl na forward … Jakby ktos nie znał funkcji UDW albo nie potrafil wykorzystac prostych programow do wysylania spersonalizowanej informacji. I takich kwiatkow jest mnostwo … Zgroza !

Skomentuj

